Iskolai programjaink, eseményeink
Ovi - iskola átmenet: Robotok az óvodában
Óvoda - iskola átmenet foglalkozás keretében az ovisok megismerkedhetnek a Bee-bottal, színezhetnek robotokat, tervezhetnek robotokat.
Robotok színezéséhez forrás: https://sniikt.wordpress.com/
Letölthető színező:https://drive.google.com/file/d/1Gj47bx3b37CSFicI8wDXrz0-JCPCluKz/view

1. osztályosok: Játékosan robotozunk
Elsőseink robotokat színeztek ki, majd egy robotos könyvvé varázsoltuk alkotásaikat. Robotok mozgását játsszuk el utasítássorozatokkal.
Felhasznált forrásunk: https://drive.google.com/file/d/1Gj47bx3b37CSFicI8wDXrz0-JCPCluKz/view
Robotok színezéséhez forrás: https://sniikt.wordpress.com/
Színezés kódok szerint
Az első osztályosok színkódok alapján színezték ki a képet.
2. osztályosok
OFFLINE
Területfoglaló játék
Minden játékos kap egy játéktáblát. Az első játékos dob a két dobókockával, összeadja a dobott számokat, majd kiszínez annyi mezőt a játéktábláján, amennyi az eredmény. Pl. dobott számok: 4, 3 à 4 + 3 = 7 Tehát 7 mezőt színez ki. A játékos 1 mezőn. Az győz, aki előbb színezi ki az összes mezőt. Játszhatjátok 3 dobókockával is! Akik már ismerik a szorzótáblát, játszhatják összeadás helyett szorzással!


3. osztályosok:
Dekódolás, kódolás, programozás
Iskolánk 3. osztályos tanulói megismerkednek a titkosírással. Számokat betűkre, betűket számokra, majd szimbólumokra váltanak. Dekódolót készítenek. Elmélyednek a római számírásban és a Bee-bot programozás rejtelmeiben.
Ismerkedés a programozással: https://code.org
Kódolás hulahoppal, babzsákkal
A gyerekek először méhecske útlevéllel tájékozódtak a karikák között, majd versenyfutással összekötve amőbát játszotta
Kódolás a méhek világában - pályázat

4. osztályosok:
Párbeszéd alkotása
Délután német párbeszédek helyes sorrendjét kellett megállapítani, majd a német irányok helyes használatával kellett elnavigálni a Bee-Botot a következő párbeszéd részletig. Segítségül mindenki kapott egy saját feladatlapot is, amelyen stikeez figurákkal találták meg a megfelelő kódot. Három különböző párbeszédet raktunk így össze; a navigálást a hátramenet használatának mellőzése és különböző tereptárgyak, akadályok tették valódi kihívássá."
5. osztályosok:
Hangok és betűrend Bee-bottal
Átismételtük a betűrendbe sorolás szabályait, majd csoportmunkában, különböző nehézségi fokú feladatokat oldottuk meg, Bee-botot programoztunk, útvonaltervet készítettünk a betűrendbe sorolás szabályai szerint.

Mesékkel kódolunk
Az 5. osztályosokkal a mesékről tanultakat tekintettük át magyar szakkörön. Készültek szófelhők a mesefajtákról, a mesei elemekről, mesei szerepkörökről valamint az olvasott mesékről is. Az elkészült "alkotásokat" felhasználjuk majd az összefoglaló órán ismétlés céljából.
6. osztályosok
Mondákkal kódolás
Gyerekek szavak meghatározások segítségével mondavilágot kódolnak le szófelhőbe, gondolattérképbe.
Microbitek német órán
Microbitekkel játékosan a főnevek világába kalandozunk.


Mobility -Győr
Kódolás órája
A gyerekek code.org oldalon ismerkednek a programozással játékos formában
QR kód az erdőben
7. osztály: 2-es kontra 10-es

Hexadecimális számrendszer bemutatása, bináris számrendszerből "kódolás" decimális számrendszerbe, decimális számrendszerből "kódolás" bináris számrendszerbe.Tanulóknak bemutatni a "kódolást", majd önállóan elvégezni az átalakítást.
8. osztály
Adatok rendszerezése, információk QR kódba helyezése
BSC és QR kódolás jelentősége, gyakorlati alkalmazása a minden napokban. QR kód készítő alkalmazás bemutatása, a kód elkészítése. Tanulókkal a QR kód elkészítése, majd beillesztése word dokumentumba.
Délutáni foglalkozások

